Wystarczy milion złotych i już można pędzić pierwszym całkowicie polskim samochodem wyścigowym. Założona przez braci Tomkiewiczów firma Arrinera Automotive przyjmuje już zamówienia na swój pierwszy samochód Arrinera Hussarya GT, a auto można obejrzeć w Forcie Sokolnickiego Warszawie.
Od poniedziałku do środy w warszawskim Forcie Sokolnickiego zostaną zaprezentowane dwa egzemplarze samochodu wyścigowego Arrinera HussaryaGT. Firmę Arrinera S.A. stworzyli Łukasz i Marek Tomkiewiczowie bracia biznesmeni i jednocześnie fascynaci polskich konstrukcji motoryzacyjnych.
wój pierwszy samochód nazwali Hussarya na cześć słynnej polskiej kawalerii. Prace koncepcyjne nad samochodem trwały od 2008 roku. Po raz pierwszy gotowy samochód wyścigowy bracia zaprezentowali publicznie na targach Autosport w Birmingham w Wielkiej Brytanii w styczniu 2016 r, gdzie Hussarya zebrała entuzjastyczne oceny.
Pół roku później Arrinera Hussarya GT wystartowała w prestiżowym Festiwalu Prędkości w Goodwood i była pierwszym w historii polskim samochodem na tego typu imprezie. Arrinera Hussarya GT jest wyposażona w silnik o pojemności 7008 cm3 i mocy 505 KM. Auto ma 4,7 metry długości i 2 metry szerokości. Waży 1250 kg. Aerodynamiczny kształt ma zapewniać osiąganie najlepszych wyników na torach wyścigowych. Nad konstrukcją Hussaryi pracowali specjaliści z Politechniki Warszawskiej z profesorem Januszem Piechną na czele. Arrinera Hussarya GT będzie produkowana wyłącznie na zamówienie.
Od poniedziałku do środy w warszawskim Forcie Sokolnickiego zostaną zaprezentowane dwa egzemplarze samochodu wyścigowego Arrinera HussaryaGT. Firmę Arrinera S.A. stworzyli Łukasz i Marek Tomkiewiczowie bracia biznesmeni i jednocześnie fascynaci polskich konstrukcji motoryzacyjnych.
wój pierwszy samochód nazwali Hussarya na cześć słynnej polskiej kawalerii. Prace koncepcyjne nad samochodem trwały od 2008 roku. Po raz pierwszy gotowy samochód wyścigowy bracia zaprezentowali publicznie na targach Autosport w Birmingham w Wielkiej Brytanii w styczniu 2016 r, gdzie Hussarya zebrała entuzjastyczne oceny.
Pół roku później Arrinera Hussarya GT wystartowała w prestiżowym Festiwalu Prędkości w Goodwood i była pierwszym w historii polskim samochodem na tego typu imprezie. Arrinera Hussarya GT jest wyposażona w silnik o pojemności 7008 cm3 i mocy 505 KM. Auto ma 4,7 metry długości i 2 metry szerokości. Waży 1250 kg. Aerodynamiczny kształt ma zapewniać osiąganie najlepszych wyników na torach wyścigowych. Nad konstrukcją Hussaryi pracowali specjaliści z Politechniki Warszawskiej z profesorem Januszem Piechną na czele. Arrinera Hussarya GT będzie produkowana wyłącznie na zamówienie.